Reklama wideo

Gdzie się wyświetla i jak wygląda?

Reklamy wideo wyświetlają się w YouTube i innych witrynach.

Komu się wyświetla?

Reklamy wideo docierają do użytkowników, gdy oglądają filmy w YouTube lub ich szukają.

Można określić, kto ma oglądać Twoje reklamy wideo – określić wiek, płeć, lokalizację, zainteresowania i inne elementy.

Zalety

  • Reklama wideo pozwala – przez pewien czas – na skupienie wyłącznej uwagi na sobie.
  • Typ reklamy, który pozwala na najpełniejsze (spośród reklam Google Ads) zaprezentowanie oferowanej usługi poprzez wyświetlenie krótkiego filmu.
  • Można wyświetlać reklamy:
    • na stronach i kanałach YouTube o wybranej tematyce lub na własnoręcznie wybranych stronach (np. kanałach YouTube konkurencji),
    • dla osób, które już odwiedziły promowaną stronę (remarketing)[1] lub dowolnie inną,
    • osobom, które są zainteresowane wybraną tematyką lub które szukają wybranych haseł,
    • osobom w danej miejscowości, w wybranym przez nas wieku i płci i o dowolnie wybranej porze i dniu.
  • W zależności od potrzeb można wybrać różne typy reklamy: od krótkich 5 sekundowych „bumperów”, 15 sekundowych reklam niemożliwych do pominięcia, aż do dłuższych filmów możliwych do pominięcia po 5 sekundach.

Kiedy skorzystać?

Reklamy wideo pomogą Państwu zwiększyć świadomość marki dzięki przyciąganiu uwagi klientów.

Dzięki reklamom wideo można określić rodzaj działań, do jakich będzie zachęcała reklama, np.:

  • odwiedzenie Państwa strony, by użytkownicy mogli zobaczyć Państwa produkty,
  • oglądanie Państwa filmów w kanale w YouTube, by poszerzyć zasięg i zbudować świadomość marki.

Niektóre typy kampanii wideo pomagają zwiększyć świadomość marki. Inne zostały zaprojektowane tak, aby zwiększać liczbę konwersji lub zachęcać użytkowników do zakupów na Państwa stronie.