Komu się wyświetla?
Reklamy wideo docierają do użytkowników, gdy oglądają filmy w YouTube lub ich szukają.
Można określić, kto ma oglądać Twoje reklamy wideo – określić wiek, płeć, lokalizację, zainteresowania i inne elementy.
Zalety
- Reklama wideo pozwala – przez pewien czas – na skupienie wyłącznej uwagi na sobie.
- Typ reklamy, który pozwala na najpełniejsze (spośród reklam Google Ads) zaprezentowanie oferowanej usługi poprzez wyświetlenie krótkiego filmu.
- Można wyświetlać reklamy:
- na stronach i kanałach YouTube o wybranej tematyce lub na własnoręcznie wybranych stronach (np. kanałach YouTube konkurencji),
- dla osób, które już odwiedziły promowaną stronę (remarketing)[1] lub dowolnie inną,
- osobom, które są zainteresowane wybraną tematyką lub które szukają wybranych haseł,
- osobom w danej miejscowości, w wybranym przez nas wieku i płci i o dowolnie wybranej porze i dniu.
- W zależności od potrzeb można wybrać różne typy reklamy: od krótkich 5 sekundowych „bumperów”, 15 sekundowych reklam niemożliwych do pominięcia, aż do dłuższych filmów możliwych do pominięcia po 5 sekundach.
Kiedy skorzystać?
Reklamy wideo pomogą Państwu zwiększyć świadomość marki dzięki przyciąganiu uwagi klientów.
Dzięki reklamom wideo można określić rodzaj działań, do jakich będzie zachęcała reklama, np.:
- odwiedzenie Państwa strony, by użytkownicy mogli zobaczyć Państwa produkty,
- oglądanie Państwa filmów w kanale w YouTube, by poszerzyć zasięg i zbudować świadomość marki.
Niektóre typy kampanii wideo pomagają zwiększyć świadomość marki. Inne zostały zaprojektowane tak, aby zwiększać liczbę konwersji lub zachęcać użytkowników do zakupów na Państwa stronie.