Reklama graficzna na stronach www

Gdzie się wyświetla i jak wygląda?

Reklamy wyświetlają się na stronach internetowych należących do tzw. sieci reklamowej Google. Jest to zbiór stron docierających do ponad 90% użytkowników Internetu na całym świecie i obejmuje kilka milionów witryn, portali informacyjnych, blogów i stron Google, takich jak Gmail i YouTube.

Reklamy mają postać statycznych lub animowanych banerów graficznych w różnych rozmiarach.

Komu się wyświetla?

Reklamy wyświetlają się użytkownikom, którzy przeglądają strony internetowe, oglądają filmy w YouTube, sprawdzają konta Gmail.

Kierowanie reklam w sieci Google Display Network pozwala znaleźć właściwych odbiorców przy pomocy danych o ich zainteresowaniach, wieku bądź płci.

Dzięki temu Państwa reklamy mogą być wyświetlane w witrynach powiązanych z prowadzoną przez Państwa działalnością lub użytkownikom, którzy używają fraz i słów kluczowych, związanych z Państwa działalnością.

Reklamy mogą docierać do osób, które wcześniej odwiedziły Państwa witrynę.

Zalety

  • Można wyświetlać reklamy:
    • na stronach o wybranej tematyce lub na własnoręcznie wybranych stronach,
    • dla osób, które już odwiedziły promowaną stronę (remarketing)[1] lub dowolnie inną,
    • osobom, które są zainteresowane wybraną tematyką lub które szukają wybranych haseł,
    • osobom w danej miejscowości, w wybranym przez nas wieku i płci i o dowolnie wybranej porze i dniu.
  • Reklamy graficzne przyciągają uwagę osób, które przeglądają stronę. Pozwalają na zapamiętanie marki i proponowanej usługi nawet wtedy, gdy osoba nie kliknie w baner.
  • Wyświetlenie reklamy jest bezpłatne. Płaci się tylko za każde kliknięcie w baner reklamowy.
  • Dostęp do powierzchni reklamowej ponad miliarda stron w ramach sieci reklamowej Google

Kiedy skorzystać?

Kampanie w sieci reklamowej to świetny sposób na poszerzenie zasięgu i przyciągnięcie uwagi odbiorców.