Gdzie się wyświetla i jak wygląda?
Reklamy wyświetlają się na stronach internetowych należących do tzw. sieci reklamowej Google. Jest to zbiór stron docierających do ponad 90% użytkowników Internetu na całym świecie i obejmuje kilka milionów witryn, portali informacyjnych, blogów i stron Google, takich jak Gmail i YouTube.
Reklamy mają postać statycznych lub animowanych banerów graficznych w różnych rozmiarach.
Komu się wyświetla?
Reklamy wyświetlają się użytkownikom, którzy przeglądają strony internetowe, oglądają filmy w YouTube, sprawdzają konta Gmail.
Kierowanie reklam w sieci Google Display Network pozwala znaleźć właściwych odbiorców przy pomocy danych o ich zainteresowaniach, wieku bądź płci.
Dzięki temu Państwa reklamy mogą być wyświetlane w witrynach powiązanych z prowadzoną przez Państwa działalnością lub użytkownikom, którzy używają fraz i słów kluczowych, związanych z Państwa działalnością.
Reklamy mogą docierać do osób, które wcześniej odwiedziły Państwa witrynę.
Zalety
- Można wyświetlać reklamy:
- na stronach o wybranej tematyce lub na własnoręcznie wybranych stronach,
- dla osób, które już odwiedziły promowaną stronę (remarketing)[1] lub dowolnie inną,
- osobom, które są zainteresowane wybraną tematyką lub które szukają wybranych haseł,
- osobom w danej miejscowości, w wybranym przez nas wieku i płci i o dowolnie wybranej porze i dniu.
- Reklamy graficzne przyciągają uwagę osób, które przeglądają stronę. Pozwalają na zapamiętanie marki i proponowanej usługi nawet wtedy, gdy osoba nie kliknie w baner.
- Wyświetlenie reklamy jest bezpłatne. Płaci się tylko za każde kliknięcie w baner reklamowy.
- Dostęp do powierzchni reklamowej ponad miliarda stron w ramach sieci reklamowej Google
Kiedy skorzystać?
Kampanie w sieci reklamowej to świetny sposób na poszerzenie zasięgu i przyciągnięcie uwagi odbiorców.